آموزش آرایش سریع صورت در چند مرحله کوتاه


چگونه در کوتاه ترین زمان ممکن آرایش سریع صورت کنیم؟

فرقی نمی کند که شما به دنبال یک آرایش ملایم باشید و یا اینکه اهل آرایش غلیظ باشید،دانستن این نکات به شما آموزش آرایش سریع صورت در چند مرحله کوتاهرا می دهد.

بخش اول: سرعت بخشیدن به آرایش روزانه خود:

سالن آرایش آرامیس مد سالن آرایش آرامیس مد

۱- انتخاب وسایل:

زمانی که قصد خرید لوازم آرایش سریع صورت را دارید ظروف محتوی آنان را طوری انتخاب کنید که به راحتی قابل استفاده باشد.با انتخاب مداد های خط چشم , رژ لب و لوازم آرایشی مشابه که استفاده از آن ها آسان است در وقت خود صرفه جویی کنید. زمانی که می خواهید کرم پودر و وسایل آرایشی کرم دار بخرید به جای آنکه لوازم آرایشی را در ظروف کاسه ای شکل بخرید به دنبال بطری های پمپی باشید.

قیمت آرایش صورت قیمت آرایش صورت

۲- خرید مناسب:

وسایل مورد نیاز آرایش سریع صورت را درست خریداری کنید. استفاده از برس و یا اسفنج مناسب باعث می شود که کار شما سریع تر انجام شود. اگر به جای استفاده از ابزار کاربردی مناسب از انگشتان خود استفاده کنید کار شما کند تر پیش می رود. استفاده از ابزار مناسب باعث می شود که آرایشتان زودتر تمام شود.

در اینجا چندین نمونه از بهترین ابزار های مورد استفاده را اسم میبریم:

  • کرم پودر: از یک اسفنج ترکیبی گرد متناسب و یا برس کرم پودر استفاده کنید.
  • کرم های BB و CC : این محصولات به آسانی روی صورت می خوابند بنابراین از یک پد اسفنجی و یا دستان خود نیز می توانید استفاده کنید.
  • سایر محصولات: شما میتوانید یک برس به خصوصی را انتخاب کنید که تقریبا برای هر منظوری از آن استفاده کنید. از برس های زاویه دار و یا نقطه – نقطه برای های لایت کردن و یا کشیدن خطوط استفاده کنید و از برس های نرم تر و گردتر برای کشیدن رژ گونه و یا ترکیب استفاده کنید.
  • هزینه: اگر برایتان مهم نیست که پول بیشتری را هزینه کنید اسفنج های لرزشی بخرید. این اسفنج های لرزشی همچنان که شما آرایش می کنید با آرایش شما هماهنگ می شود.

آرایشگاه ستاره های سینمایی آرایشگاه ستاره های سینمایی

۳-مرتب سازی:

لوازم آرایش سریع صورت خود را مرتب کنید. اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که لوازم آرایشی خود را در منزل نگه می دارید آن ها را به ترتیبی که به صورت خود می زنید مرتب کنید. در صورتی همه وسایل خود را در کیف لوازم آرایشی نگه می دارید لوازمی را که بیشتر از همه استفاده می کنید در قسمت بالایی کیف قرار دهید. با گشتن کیف خود برای پیدا کردن رژ لبتان و یا با آرزوی اینکه ای کاش برس خود را در سر جایش قرار داده بودم وقت خود را تلف نکنید.

  • اگر لوازم آرایشی صبحگاهی شما با لوازم آرایشی که به سرعت استفاده می کنید فرق دارد آن ها را در کیف های جداگانه ای قرار دهید.
  • در صورتی که لوازم آرایشی زیادی دارید یک جای بخوصی را برای لوازمی اختصاص دهید که تنها در مواقع خاص استفاده می کنید.

رژ گونه رژ گونه

۴-یک عادت خوب:

سریع آرایش کردن را به یک عادت تبدیل کنید. هر روز لوازم آرایش سریع صورت را به ترتیب به خود بزنید بنابراین این کار به یک عادت خوب تبدیل می شود و شما بیشتر از آنکه نیازمند دقت زیادی باشید به نیروی حافظه خود وابسته می شوید. هربار یک جا از صورت خود را آرایش کنید به جای اینکه از این شاخه به آن شاخه بپرید.

  • در صورتی که صبح ها زمان کافی برای آرایش کردن ندارید این کار را در زمان های بیکاری خود تمرین کنید تا نقاط ضعف خود را برطرف کنید و سرعت خود را بالا ببرید.

ماتیک زدن ماتیک زدن

۵-دقت کنید:

در مورد استفاده از محصولات جدید آرایش سریع صورت با دقت عمل کنید. یک سبک آرایشی کاملا جدید را کاملا قبل از ترک منزل امتحان نکنید. زمانی که شما می خواهید یک محصول آرایشی جدید را امتحان کنید و یا اینکه تصمیم می گیرید که سبک آرایشی خود را تغییر دهید، زمانی را انتخاب کنید که فرصت زیادی برای انجام این کار دارید.

رژ لب رژ لب

۶-آرایش ملایمی بکنید:

در صورتی که روزانه زمان زیادی را صرف آرایش سریع صورت می کنید آرایش خود را ملایم تر کنید. باوجود اینکه انتخاب سبک آرایشی به خود شخص مربوط می شود ولی در بسیاری از محل های کار از شما انتظار ندارند که هر روز سایه چشم بزنید و آرایش مفصلی کنید. ممکن است متوجه شوید که استفاده از اندکی رژ گونه و رژ لب کمرنگ کافی است.

  • اگر شما ترجیح می دهید که لوازم آرایشی معمول خود را استفاده کنید. آن ها را به طور ملایم تری به صورت خود بزنید. اینکار باعث می شود که هماهنگی آن ها سریع تر انجام شود و در نتیجه در وقت خود صرفه جویی کنید.
  • اگر به دنبال آرایش کردن در حد متوسط هستید بر روی چشم ها و ابرو های خود تمرکز کنید. زمانی که به آرایش این قسمت ها توجه کردید آرایش لب ها و کشیدن خطوط زمان زیادی را نمیبرد.

بخش دوم: تغییرات سریع و آسان

زیبا سازی پوست صورت غرب تهران زیبا سازی پوست صورت غرب تهران

۱-مرطوب کنید:

صورت خود را از شب قبل مرطوب کنید و کرم شب را قبل اینکه بخوابید به صورت خود بزنید مقدار آن بستگی به میزان خشکی پوست شما دارد بنابراین با استفاده از این کرم شما میتوانید روز بعد با خیال راحت آرایش سریع صورت کنید .

  • اگر شما در یک آب و هوای خشک زندگی می کنید از یک دستگاه بخور در اتاق خواب خود استفاده کنید
  • اما انجام این کار برای همه امکان پذیر نیست اگر به طور مرتب آرایش نمی کنید و یا پوست صورت شما خشک و پوست پوست می شود صورت خود را مرطوب کنید.

برای مشاهده ادامه آموزش آرایش سریع صورت در چند مرحله کوتاه اینجا کلیک کنید

 

 

 

مرجع:

http://aramismode.com/آموزش-آرایش-سریع-صورت-مرحله-کوتاه/



آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:

برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:

بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: